Kjer’s Brød
Handelsbetingelser
Når du handler på kjersbroed.dk bekræfter du samtidigt, at du erklærer dig enig i følgende handelsbetingelser.
Generelle oplysninger
Kjer’s Brød ApS
Bredgade 34
6920 Videbæk
CVR nr.: 38764861
Telefon: 97 17 10 74
Email: kontakt@kjersbroed.dk
Online bestilling af varer
Varer bestilt online igennem vores webshop inden midnat (kl. 23:59) kan afhentes tidligst den næste morgen. Man kan ikke bestille varer til afhentning den samme dag, men man kan godt bestille varer til afhentning længere ude i fremtiden.
Ønsker for afhentningsdato og -tid (indenfor vores normal åbningstider) angives sammen med faktureringsoplysningerne.
Priser
Alle priser er i DKK og angivet inkl. moms samt evt. afgifter. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte / udgåede varer.
Betaling
I webshoppen kan der betales med følgende muligheder: VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og MobilePay. Betalingen vil blive trukket på din konto på afhentningsdatoen. Alle beløb er i DKK og inkl. moms.
Afhentning i butik
Det er muligt at reservere og betale for varer online, for derefter at afhente varene i en af vores butikker (indenfor vores normale åbningstider, dog først efter kl 07:00 ved bestilling af kager). Det er ikke muligt at få udbragt varer bestilt igennem vores webshop, medmindre andet er aftalt.
Fortrydelsesret
Da der kun kan bestilles madvarer på vores webshop, kan vi ikke tilbyde en fortrydelsesret. Det gælder især, når der er tale om:
- Varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,
- Varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,
- Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
Fejl og mangler
Fejl og mangler kan forekomme. Der er to års reklamationsret – reklamationsretten begrænses dog af varens naturlige holdbarhed.
Erstatningsvarer
Der kan ske fejl i produktionen eller varer kan være udsolgt. I dette tilfælde vil vi vælge et produkt som erstatningsvare, som svarer bedst til det bestilte.
Da sådanne problemer oftest opstår om natten / tidlig morgen, kan vi desværre ikke kontakte dig. I sådanne tilfælde håber vi, at du vil have forståelse for det.
Klagemuligheder
Klager over produkter kan sendes til:
Er vi mod alt forventing ikke til at hugge eller stikke i, kan i kontakte:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu
Ved klage skal vores email adresse angives: info@enobageri.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.